Kick-offen avklarad!

Då var marknadsföringsprojektet igångsparkat och är nu en officiell del i EHVS och EHVs verksamhetet! Vi tackar alla representanter som kom och bjöd på sig själva och gjorde eftermiddag/kväll till en lyckad tillställning!

Hoppas ni hade kul och att ni nu är laddade för att åka ut på era besök!

OBS! Vi älskade allas era historier och argument! Allt från "det är enkelt" till Van the man!  Vill grupp Emma, alltså Therese, Linda, Johanna, Gustav och Ervin, skicka in era historier till oss kan vi nog utlova ett tröstpris! (Om ni sparade de på datorn såklart) De var klockrena! Och till gerillorna som planterade ut lite budskap - vi vet vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Jenny (projektgruppen)

Ojojoj, det var riktigt skoj igår och jag vill tacka alla som kom och jag hoppas att alla är laddade inför de aktiviteter vi har. Förresten, riktigt snygga bilder. Jag kan nog böja ryggen ännu mera nästa gång jag skrattar. Jag lovar att försöka ;-)

2009-01-31 @ 09:56:19
Postat av: Emma (projektgruppen)

Mm jag vill också tacka alla som kom och gjorde denna kväll till vad den blev :P Jättekul att träffa alla :)



Och till min grupp, vill bara säga att eran presentation var jättebra och det var er och den vinnande gruppen jag valde mellan! :P Jag är stolt över er! :)

2009-02-01 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0